За допомогою CRM-системи інформація про клієнта збирається на одній і тій же платформі з розширеними можливостями для аналізу всієї транзакції. Чим більше інформації про клієнта можна зібрати, тим більше цінність системи. Зібрані дані також повинні бути структуровані так, щоб їх можна було легко використовувати в різних частинах організації. Якщо коротко, сучасна система CRM для агентств нерухомості може бути описана як:
Система, яка завдяки доступу за посиланням http://realtsoft.net/ до якісних та структурованих даних може сегментувати клієнтів і забезпечувати дуже точні маркетингові зусилля.
Інструмент для створення хороших і довгострокових відносин з клієнтами. З хорошою CRM-системою ви можете стати більш активним і збільшити продажі. Детальніше: структурований процес продажів – ключ до активних продажів
Інструмент для створення безпечного аналізу. З точними прогнозами продажів і аналізу, стає набагато легше розвивати свій бізнес.