Сітка площин на 2012 р. Сітка площин
Ukrainian English German Polish Russian Spanish


Іміджева реклама
Статті про рекламу - Брендинг, ребрендинг

Іміджева реклама підприємства ґрунтується на виявлених домінантах бренду, компанії, керівника, продукції, з наступним посиленням впливу на цінності, та особисті мотиви потенційних покупців. Метою іміджевої реклами є створення, або поліпшення іміджу організації, товару, послуги, керівництва. Основна задача - повніше охопити цільову аудиторію, щоб донести до неї певну інформацію про товар, або послугу. Імідж - це створений образ організації, який несе відповідальність за асоціації, що виникають у споживачів про наданні їм послуги або товару.

 

 

Напевно, Ви не раз замислювалися про те, що ж може позитивно вплинути на репутацію Вашої компанії. Не секрет, що на репутацію будь-якої компанії позитивно впливає участь у благодійних акціях, спонсорство, меценатство, турбота про захист навколишнього середовища. Однак найбільш ефективно сформувати правильну репутацію компанії допомагає іміджева реклама. Іміджева реклама підприємства сприяє створенню позитивного образу фірми. ЇЇ основне завдання - ознайомити найбільшу кількість потенційних покупців з продукцією, її призначенням, характеристиками, а також із загальною діяльністю організації, позитивними сторонами, які можуть залучити споживача.

 

Одним з ефективних засобів просування компанії поряд з традиційними ЗМІ, є рекламна площадка в Інтернеті. І так ефективна іміджева реклама в Інтернеті - банерна (медійна) реклама, при якій рекламодавець ставить метою не залучення на свій сайт відвідувачів, а на створення або поліпшення свого іміджу серед користувачів мережі. Банерна (медійна) реклама потрібна тим, хто хоче створити стійке позитивну думку споживачів про себе і про всі свої товари і послуги. Медійна реклама в Інтернеті найбільш ефективна при вирішенні таких завдань рекламної кампанії: при розкручуванні брендів, торгових марок, інформуванні широкої аудиторії про нові продукти, акції - як підтримка в Інтернет офф-лайн рекламних кампаній (показуються ролики, аналогічні телевізійним, для більшого впізнавання) Формування іміджу компанії не можливо без правильно обраної стратегії іміджевої реклами.

Основною особливістю іміджевої реклами є її сильний вплив на аудиторію. Побачивши Вашу іміджеву рекламу, споживач запам'ятає її, і коли йому знадобиться необхідний товар, або послуга, він обов'язково звернутися до послуг Вашої організації. Також особливістю іміджевої реклами є її яскравість - привертає погляд анімація, яскраве зображення, слогани - все це змушує споживача звернути увагу на Вашу організацію. Ефективна іміджева рекламна кампанія має пролонговану дію на свідомість користувачів. Зацікавлені іміджем Вашої організації, споживачі неодмінно скористаються Вашими послугами.

Джерело:http://www.infok.ru

 
Сподобалась стаття? Будь першим з-поміж друзів:



Інші статті: